Повернення товару – ТОВ СТК СПАРТА

Повернення товару

Умови повернення товару

Повернення Товару належної якості

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації.
  • збережені всі пломби та ярлики.
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена.
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату.
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

ВАЖЛИВО!: Товар, який був виготовлений або імпортований по індивідуальному замовленню Покупця – поверненню не підлягає, при умові, що такий товар належної якості та відповідає технічним характеристикам які були заявлені Продавцем.

Повернення товару від Покупця можливе на складі Продавця або дистанційно через компанію-перевізника. Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару необхідно надати:

  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар.
  • видаткову накладну (копію), товарний чек.
  • товар, який повертається, належної якості.

Для юридичних осіб у накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.

Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.

Повернення товару через перевізника можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця.

Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.

ВАЖЛИВО!: Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати в повній комплектації, з усіма комплектуючими і повним набором приладдя.

Повернення Товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості на увазі товар, який несправний або не відповідає заявленим характеристикам, зазначених на сайті протягом гарантійного терміну. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред’явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості).
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
  • цілісність комплекту не порушена.

Необхідно надати – товар неналежної якості, документ неремонтопридатності від сервісного центру, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

Заповніть Заяву на повернення – Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть наш співробітник по роботі з клієнтами.

Чекайте повернення грошей. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом 3 днів, після чого:

  • відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів.
  • товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару.
Ваше замовлення
0