Умови повернення товару
Повернення Товару належної якості
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації.
- збережені всі пломби та ярлики.
- цілісність комплекту та упаковки не порушена.
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату.
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
ВАЖЛИВО!: Товар, який був виготовлений або імпортований по індивідуальному замовленню Покупця – поверненню не підлягає, при умові, що такий товар належної якості та відповідає технічним характеристикам які були заявлені Продавцем.
Повернення товару від Покупця можливе на складі Продавця або дистанційно через компанію-перевізника. Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару необхідно надати:
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар.
- видаткову накладну (копію), товарний чек.
- товар, який повертається, належної якості.
Для юридичних осіб у накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.
Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.
Повернення товару через перевізника можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця.
Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.
ВАЖЛИВО!: Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати в повній комплектації, з усіма комплектуючими і повним набором приладдя.
Повернення Товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості на увазі товар, який несправний або не відповідає заявленим характеристикам, зазначених на сайті протягом гарантійного терміну. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред’явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості).
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
- цілісність комплекту не порушена.
Необхідно надати – товар неналежної якості, документ неремонтопридатності від сервісного центру, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
Заповніть Заяву на повернення – Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть наш співробітник по роботі з клієнтами.
Чекайте повернення грошей. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом 3 днів, після чого:
- відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів.
- товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару.